Viselkedése egyre furcsább, azóta, hogy fény derült nőügyeire, egyre vadabb a pályán
David Beckham mindig különcségeiről volt ismert, legalábbis amióta feleségül vette Victoria Adamset. Azóta a világsztárok csillogó életét éli, a napokban hozta nyilvánosságra az egyik brit lap, hogy naponta 60 ezer dollárt - vagyis 12 millió forintot - keres. Viselkedése azonban egyre furcsább, azóta, hogy fény derült nőügyeire, egyre vadabb a pályán.
A utoljára a Getafe elleni bajnoki találkozón állították ki Beckhamet, 2003 nyara óta - amióta a Real Madridban játszik - ez volt a negyedik eset, hogy piros lapot kapott. Korábban a Manchester Unitedben több évet lehúzott, de ott csupán egyszer kellett idő előtt elhagynia a pályát, az angol válogatottban kétszer, ezzel a "produkcióval" ott is csúcstartó.
De vajon miért ilyen durva a világ legjobban kereső labdarúgója? A Beckham-brand - az ellenkező híresztelésekkel ellentétben - ma is sikeres, tavaly 38 millió dollárt (7,6 milliárd forint) keresett a 30 éves futballista, ennek nagyobb részét reklámszerződéseiből. Olyan cégekkel áll kapcsolatban mint az Adidas (életre szóló szerződés 30 milliárd forint értékben), a Gilette (3 év/2 milliárd forint), a Vodafone (1 év/2 milliárd forint), a Pepsi (1 év/700 millió forint), a Police napszemüveg (1 év/1 milliárd forint) és több ázsiai, számunkra nem ismert vállalat.
Akkor volt az első nagyobb törés karrierjében, amikor tavaly tavasszal - a világsajtó számára is - kiderült, hogy megcsalja feleségét. A furcsa frigy majdnem ráment a kalandokra, de a két híresség mégis úgy döntött, - talán üzleti szempontokat figyelembe véve - hogy együtt marad és válaszul vállaltak még egy gyereket. Valami azonban mégsincs rendben Beckhaméknél, a focista durvasága nem magyarázható csupán a középső gyermek, Romeo betegségével. A Real napokban kirúgott edzője, Wanderlei Luxemburgo annyit mondott, szerinte Beckham is, ahogy az egész csapat, rossz passzban van.
Lehet, hogy Beckham érzi: a Realnak azóta megy rosszul, amióta őt 2003-ban leigazolták. Előtte bajnokságot és BL-t nyert a legendás spanyol csapat, ám amióta a marketing (vagyis Beckham) fontosabb a focinál, az eredmények is elmaradnak.